Ponedjeljak, 28 veljače 2022 / Blog
marketing društveno odgovornog poduzeća
Marketing društveno odgovornog poduzeća specifičan je oblik marketinga. Razlikuje se u tome što je samo društveno odgovorno poduzeće još uvijek manje poznat oblik poslovanja. Kanali komunikacije i marketinški alati se razlikuju u odnosu na marketing nekog drugog/klasičnog poduzeća. U samom uvodu radionice dotaknuli smo se definicije marketinga koja najčešće glasi: Proces planiranja i provođenja stvaranja
Srijeda, 09 veljače 2022 / Blog
društveno poduzetništvo i njegove vrste
Društveno poduzetništvo i njegove vrste, primjena i rezultati projekta- tema je treće radionice u sklopu projekta Transformacija poduzeća Terra Fertile. Radionica je održana 9. veljače 2022.godine. U samom početku, razgovarali smo o društvenom poduzetništvu i novim saznanjima. Tijekom radionice predstavili smo vrste društveno odgovornih poduzeća i dosadašnje rezultate projekta. Društveno poduzetništvo i njegove vrste izabrano
Četvrtak, 23 prosinca 2021 / Blog
društveno poduzetništvo
Društveno poduzetništvo i Locavore- kako širiti misiju i raditi marketing tema je naše druge radionice u sklopu projekta. Projekt Transformacija poduzeća Terra Fertile d.o.o u društveno odgovorno poduzeće odvija se od ožujka 2021.godine i traje do rujna 2022. godine. U sklopu projekta održavamo radionice i predavanja usmjerena širenju misije društvenog poduzetništva i marketingu malih proizvođača
Četvrtak, 16 prosinca 2021 / Locavore.hr
PRAVILA NAGRADNOG NATJEČAJA Terra fertile d.o.o. LOCAVORE.HR DARIVANJE Članak 1 ORGANIZATOR Nagradni natječaj priređuje i organizira: Terra fertile d.o.o. Kraljevec II 29, 10000 Zagreb, 60519096451, u daljnjem tekstu: Organizator. Članak 2 TRAJANJE, SVRHA I MJESTA PROVOĐENJA NAGRADNOG NATJEČAJA Nagradni natječaj provodi se u svrhu promocije Organizatora. Nagradni natječaj će početi 16.12. 2021. a trajati do
Petak, 10 prosinca 2021 / Locavore.hr
Zagrebački Advent dobio je nagradu za najbolji Advent u Europi čak tri puta i postao dijelom adventske tradicije svih Zagrepčana, pa i šire. Prošle godine nam je neizmjerno falio, ove je znatno skromniji, a dugo smo brinuli hoće li se uopće i održati. Neovisno o gradskom Adventu i pandemiji, prosinac je u znaku adventskog slavlja.
Srijeda, 17 studenoga 2021 / Blog
transformacija poduzeća
Transformacija poduzeća Terra Fertile d.o.o u društveno odgovorno poduzeće prva je radionica koju smo održali povodom predstavljanja našeg projekta. Zajedno sa udrugama i drugim zainteresiranim dionicima razgovarali smo o procesu prelaska na društveno odgovorno poslovanje, o njegovoj važnosti i samom projektu. U samo uvodu radionice predstavili smo projekt u cjelini, a kasnije smo ga proširili
Petak, 12 studenoga 2021 / Locavore.hr
Berba maslina je u punom jeku, gdje god i pri kraju, i jasno je da je urod ove godine slabiji nego prethodnih. Natprosječno visoke temperature i suša ostavile su traga. Kvaliteta uroda i zadovoljstvo berbom ovisi o mikrolokaciji, ali ipak, ovo je vrijeme za koje se maslinari pripremaju čitavu godinu, kada polja, doci, strane i
Utorak, 12 listopada 2021 / Locavore.hr
U Opuzen ćete se zaljubiti na prvi pogled. Što zbog gostoljubivosti i blagog temperamenta mještana, što zbog kulturne baštine i neobičnih prirodnih ljepota kojih ovdje ne nedostaje. Gradić južne Dalmacije, udaljen na sat vremena od Splita i na sat od Dubrovnika, netipično je dalmatinsko misto. Dalmatinska zemlja posvuda je škrta, ali to ne vrijedi za
Srijeda, 25 kolovoza 2021 / Blog
community management
Community management je online komunikacija s fanovima ili followerima društvenih mreža okupljenih oko neke osobe ili branda. Ako radite na osobnom brandu, brandu vaše tvrtke vjerojatno ste shvatili koliko je bitna online prisutnost. Community management sadrži više funkcija u jednoj. Odnosi se na kreiranje sadržaja, objavljivanje sadržaja, komuniciranje s publikom i praćenje analitike tj. ponašanja
Srijeda, 04 kolovoza 2021 / Blog
društvene mreže
Društvene mreže sve su veći dio poslovanja i digitalnog marketinga, a svojim bezbrojnim prednostima omogućuju impresivne rezultate. Ako još niste koristili društvene mreže u svom poslovanju, propustili ste ogromnu priliku da na brz, efikasan i kreativan način povećate vidljivost svoj brenda i prihode svoje tvrtke. Sve češće se vaši kupci i korisnici usluga okreću online