Community management: zašto je potreban?

community management

Community management je online komunikacija s fanovima ili followerima društvenih mreža okupljenih oko neke osobe ili branda.

Ako radite na osobnom brandu, brandu vaše tvrtke vjerojatno ste shvatili koliko je bitna online prisutnost.

Community management sadrži više funkcija u jednoj. Odnosi se na kreiranje sadržaja, objavljivanje sadržaja, komuniciranje s publikom i praćenje analitike tj. ponašanja vaših fanova/klijenata/kupaca.

Kako bi community management funkcionirao kako treba, osoba koja se njime bavi treba znati baš sve o brandu i publici. Čime se tvrtka bavi, tko su joj kupci i kakav položaj ima na tržištu samo su neka od pitanja koja se trebaju postaviti u samom početku.

Zajednica kojom se upravlja na društvenim mrežama slijedeći je korak dobrog vođenja društvenih mreža. Kada je publika najaktivnija, kakav sadržaj ih zanima, a kakav baš i ne neke su od bitnih stavki kojima treba posvetiti pažnju.

Dvije kratke riječi koje imaju presudnu ulogu – POČNITE ODMAH!

Mary C. Crowley

Ovo je posao koji zahtijeva kompletnu posvećenost i dostupnost. Osoba koja se bavi ovim poslom glavna je spona između tvrtke i krajnjeg korisnika, a znamo koliko je prvi dojam bitan, zar ne?

Community manager redovito prati zbivanja i analitiku, analizira ponašanja i aktivnosti na društvenim mrežama. Na taj način priprema daljnje korake, a time poslodavcu i klijentu štedi dragocjeno vrijeme i novac.

Za ovaj posao treba se kontinuirano educirati, biti u korak s trendovima i u komunikaciji s pratiteljima i kupcima.

Društvene mreže

Otvoriti poslovni profil tvrtke najlakši je dio community managementa. Početi raditi na strategiji, objavljivanju sadržaja i komunikaciji s potencijalnim klijentima često predstavlja izazov.

Društvene mreže vam često budu samo ukras. Kako biste se posvetili njima i svoje poslovanje digli na veću razinu morate biti kontinuirani i dosljedni.

Kvalitetno osmišljena strategija, dosljednost i posvećenost društvenim mrežama zahtjevan je posao.

Community management će izgraditi odnose s klijentima i stvoriti plodno tlo za suradnju, a tim povećati vašu vidljivost i prihode.

Ako nemate osobu zaduženu za društvene mreže ili želite raditi s provjerenim i stručnim timom, ne oklijevajte!

Imamo klijente iz različitih branši poslovanja, a posvećenost svakom od njih naš je glavni moto. Proučite naše pakete za community management i javite nam se ovdje.