Društvene mreže: nova era poslovanja

društvene mreže

Društvene mreže sve su veći dio poslovanja i digitalnog marketinga, a svojim bezbrojnim prednostima omogućuju impresivne rezultate.

Ako još niste koristili društvene mreže u svom poslovanju, propustili ste ogromnu priliku da na brz, efikasan i kreativan način povećate vidljivost svoj brenda i prihode svoje tvrtke.

Sve češće se vaši kupci i korisnici usluga okreću online komunikaciji, pa zašto ih ne biste pronašli baš tamo gdje se oni nalaze?

Društvene mreže jedan su isplativijih kanala komunikacije i digitalnog marketinga koje u kraćem vremenskom periodu i strateški osmišljene mogu postati vaš vjerni alat i put do krajnjeg korisnika.

U nastavku vam donosimo 7 razloga zašto biste ih trebali početi koristiti!

 “Sadržaj je vatra, a društvene mreže benzin.“ – Jay Baer

1. Društvene mreže šire vidljivost

Društvene mreže imaju mogućnost dotaknuti veliki broj ljudi s različitih dijelova države i svijeta. Sve to putem ekrana mobitela ili laptopa. Njihova moć je upravo u brzom i efikasnom širenju vidljivosti vašeg poslovanja i brenda.

Za početak je bitno odrediti svoju ciljnu skupinu i društvenu mrežu, a potom otvoriti poslovni profil. Primjenom odgovarajuće strategije usmjerene baš vama i vašoj ciljnoj skupini, povećat ćete “glas” o vašem poslovanju i pronaći pravu publiku, a na koncu i kupce.

Dosljednost, kontinuiranost u objavljivanju i širenje korisnih informacija znak su da ste na dobrom putu ka kreiranju branda i prepoznatljivosti.

2. Komunikacija s kupcima

Društvene mreže idealan su kanal za povezivanje s publikom i kupcima. Što više komunicirate sa svojim kupcima, što više kvalitetnog sadržaja i informacija im dajete, prije ćete doći do realizacije cilja- prodaje.

Dvosmjerna komunikacija je ovdje ključna i uistinu je potrebno puno truda i vremena kako biste potaknuli angažman i stvorili dugotrajne odnose s pratiteljima. Transparentna, iskrena komunikacija s publikom proširit će priču o vašem poslovanju, steći veću publiku i pozicionirati vas na tržištu.

3. Društvene mreže i lojalnost kupaca

Kada ste prisutni online, svojim klijentima i kupcima omogućujete da vas pronađu i kontaktiraju s vama. Lojalna baza klijenata jedan je od glavnih ciljeva svakog poslovanja, a nju ćete postići samo i jedino prisutnošću na mreži. Društvene mreže su kreativniji, lakši i brži put do izravne komunikacije kupca/klijenta s brendom.

4. Isplativost

Kada se radi strategija online oglašavanja, društvene mreže se oduvijek pokazuju kao najisplativija opcija. Uz minimalna ulaganja možete doseći svoju ciljnu publiku, povećati broj upita, konverzija, a na koncu i prodaje usluga i proizvoda.

Registracija i izrada poslovnih profila besplatne su, a iznos oglašavanja možete kontrolirati sami ili u suradnji sa suradnicima. Testiranje, izmjena i prilagodba oglasa te svakodnevno učenje može vam generirati kvalitetnu strategiju oglašavanja koja će vam se u vrlo kratkom roku isplatiti.

5. Korisnička podrška

Društvene mreže uz pravilno kreiranju strategiju, publiku, sadržaj imaju i još jedan veliki plus! Pružaju mogućnost da se putem mobitela, u realnom okruženju povežete sa svojim kupcem te kroz razgovor saznate njegove želje, potrebe, nedoumice i pružite mu točne informacije u roku od svega nekoliko minuta. Život je sve užurbaniji, nitko nema vremena čekati i bitno je istaknuti se u moru onih koji “nemaju vremena za odgovoriti”. Pokazati poštovanje prema kupcu, biti iskren i prisutan karakteristike su koje će vas dignuti na ljestvici poslovanja.

6. Povećanje posjeta web stranici

Iako su algoritmi nešto na što ne možemo utjecati za razliku od tvoraca društvenih mreža, još uvijek je korisno objaviti poneki članak s web stranice na društvene mreže. Tako potičete publiku da se upozna s vašim proizvodom, uslugom, dodatnim komunikacijskim kanalom i brandom u cjelini. Dijeljenjem sadržaja na društvenim mrežama automatski sve pratitelje upoznajete sa svim novostima iz vašeg poslovanja.

7. Društvene mreže ističu autentičnost

Svi mi imamo nešto za ponuditi što nitko drugi od konkurencije nema ili bar ne radi na taj način. Zar ne?

Isticanje specifičnosti vašeg poslovanja, komunikacije s kupcima, prezentiranja proizvoda i usluga privući će ključnu publiku i kupce koji se poistovjećuju s vašim načinom poslovanja. Biti iskren, transparentan, voditi dvosmjernu komunikaciju i poslovati u skladu s vrijednostima koje zastupate neke su od glavnih karakteristika kako isto prenijeti pratiteljima i stvoriti dugotrajan odnos s njima.

Društvene mreže i marketing imaju ogromnu prednost za mala i velika poduzeća. Kvalitetno razvijena komunikacijska i marketinška strategija, kontinuiranost i dosljednost u objavljivanju, customer support i relevantan sadržaj kojeg plasirate vani povećat će vidljivost, istaknuti vas od konkurencije na tržištu i dovesti do generiranja većeg broja upita i kupnje. Nemojte ostajati u sjeni, dopustite da vam pomognemo da zablistate. Naši marketinški stručnjaci imaju prilagođenu ponudu za svakoga i stoje vam na raspolaganju. Javite nam se, čekamo vas!