Društveno poduzetništvo i Locavore- druga radionica

društveno poduzetništvo

Društveno poduzetništvo i Locavore- kako širiti misiju i raditi marketing tema je naše druge radionice u sklopu projekta. Projekt Transformacija poduzeća Terra Fertile d.o.o u društveno odgovorno poduzeće odvija se od ožujka 2021.godine i traje do rujna 2022. godine.

U sklopu projekta održavamo radionice i predavanja usmjerena širenju misije društvenog poduzetništva i marketingu malih proizvođača hrane i piće te svima zainteresiranima.

Na radionici smo se pozabavili temom društvenog poduzetništva i njegovom primjenom u Republici Hrvatskoj imajući na umu još uvijek nedovoljna znanja i svijest o ovom sad već poznatom načinu poslovanja u svijetu.

Ključne karakteristike društvenog poduzetništva su: demokratičnost, društveno korisno poslovanje i održivi razvoj. Ovaj oblik poslovanja teži stvaranju nove vrijednosti, ali s naglaskom na društveni, a ne profitni tip.

Ključna načela društveno odgovornog poslovanja počivaju na njegovom utjecaju na društvo i okoliš te održivost istoga. Sve navedeno, složili smo se na radionici, moguće je postići jedino kvalitetnom suradnjom i umrežavanjem.

Suradnja

Društveno poduzetništvo je održiv oblik poslovanja koji će u budućnosti zauzeti prvo mjesto kao vodeći oblik.

Drugi dio radionice posvetili smo marketingu kao obliku širenja vidljivosti o društvenom poduzetništvu i našoj Locavore platformi. To je platforma koja izravno spaja kupca i potrošača s proizvođačima hrane i pića, hrvatskim OPG-ovima. Mali proizvođači jedna su od ugroženijih skupina jer nemaju dovoljno ljudskih i drugih resursa da bi digitalizirali svoje poslovanje i prebacili ga online. Stoga smo osmislili jedinstven prostor gdje se skupljaju naši proizvođači, imaju svu potrebnu pomoć i gdje im se nude usluge. Usluge koje nudimo su: web stranica, optimizacija i dodavanje proizvoda na profile, savjetovanja u vezi financiranja, vođenje društvenih mreža.

Uzgoj

Registracija je jednostavna i lagana, a platforma laka za korištenje. Omogućuje kupcu put do sigurnih, zdravih i lokalno uzgojenih proizvoda, a proizvođaču povećanje prihoda.

Zaključak s radionice: DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE JE POSLOVANJE BUDUĆNOSTI.