Društveno poduzetništvo i njegove vrste

društveno poduzetništvo i njegove vrste

Društveno poduzetništvo i njegove vrste, primjena i rezultati projekta- tema je treće radionice u sklopu projekta Transformacija poduzeća Terra Fertile.

Radionica je održana 9. veljače 2022.godine. U samom početku, razgovarali smo o društvenom poduzetništvu i novim saznanjima. Tijekom radionice predstavili smo vrste društveno odgovornih poduzeća i dosadašnje rezultate projekta.

Društveno poduzetništvo i njegove vrste izabrano je kao tema radionice kako bismo mogli razgovarati kako i na koji način postati takvo poslovanje.

Projekt je krenuo u realizaciju u ožujku, a do sada smo imali tri radionice, odslušali preko 5 radionica naših suradnika i sudionika što je rezultiralo suradnjama i upitima. Pripremili smo posebne pakete za registraciju na Locavore platformu i sudjelovali u sastanku proizvođača, tvrtki i drugih zainteresiranih na imanju Kezele. Sudjelovali smo na natjecanju za najbolju praksu u kategoriji kružne ekonomije te smo odabrani. Natječaj je organiziran od strane Social Innovators Hrvatska.

Social Innovators projekt

Jedan od naših ciljeva je i edukacija kako potrošača tako i proizvođača vezana za oznake izvornosti. Bitno nam je našim vrijednim proizvođačima objasniti što jedna takva oznaka znači, zašto bi ju trebali imati. S druge strane, potrošači bi trebali biti svjesni da uistinu kupuju svježe, zdravo i provjereno. Važnost edukacije se ponekad u moru drugih stvari zaboravlja, no jedina je ključna za uspjeh i vidljivost kako nas tako i naših suradnika.

Budi primjer vlastitim načinom života

Kako primijeniti načela društveno odgovornog poslovanja? Za početak, vlastitom edukacijom o temi, primjerom iz života, a kasnije i edukacijom suradnika ili zaposlenika. Svatko od nas vodi svojim primjerom, stoga bi bilo dobro usvojiti načela DOP-a. Primjerice, početi kupovati pametnije i održivije, razvrstavati otpad i reciklirati, koristiti određene stvari više puta ili ih prenamijeniti.

Sve te naizgled male, ali zapravo velike i bitne navike čine razliku između klasičnog načina poslovanja i življenja i ovoga kojemu stremimo.

Uistinu živjeti u skladu s onim o čemu pričamo te poticati druge na pozitivne promjene napravit će ogromnu razliku i utjecaj. Prvo u vašoj okolini, a onda će se preliti i na šire, lokalno ili regionalno. S ovim zaključkom smo završili današnju radionicu i diskusiju. U sljedećim radionicama moći ćete čuti više o društvenim mrežama, marketingu općenito, komunikacijskoj strategiji i sl.